
REKLAMACJA
Jeżeli towar okazał się wadliwy, możesz złożyć reklamację. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Złóż reklamację, np. przez e-mail: kontakt@mojeparty.pl lub dołącz formularz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady.
- Odeślij reklamowany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:
Moje Party
Promerce Dominika Witkowska
Polna 45
32-500 Chrzanów
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
- Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz oświadczenie o odstąpieniu i wyślij go na nasz adres e-mail: kontakt@mojeparty.pl lub dołącz do przesyłki.
- Odeślij zwracany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:
Moje Party
Promerce Dominika Witkowska
Polna 45
32-500 Chrzanów
- Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot ten może zostać wstrzymany do czasu otrzymania przez nas odesłanych produktów.