Zwroty i reklamacje

 REKLAMACJA

Jeżeli towar okazał się wadliwy, możesz złożyć reklamację. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Złóż reklamację, np. przez e-mail: kontakt@mojeparty.pl lub dołącz formularz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady.
  2. Odeślij reklamowany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:


Moje Party
FEB Kilowat s.c. Myszor, Palenta
Główna 58
43-175 WYRY

  1. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

  1. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz oświadczenie o odstąpieniu i wyślij go na nasz adres e-mail: kontakt@mojeparty.pl lub dołącz do przesyłki.
  2. Odeślij zwracany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:

Moje Party
FEB Kilowat s.c. Myszor, Palenta
Główna 58
43-175 WYRY

  1. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot ten może zostać wstrzymany do czasu otrzymania przez nas odesłanych produktów.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl